maandag 16 maart 2015

Jenna Lyons en een haan in de Marais

De eerste zinnen van het artikel in O, het lifestyle magazine van Le Nouvel Observateur, luidden als volgt:
,,Ze vroeg of er op deze winterse januaridag, terwijl buiten een sneeuwstorm woedde, hanen konden worden afgeleverd op de 12e verdieping van 770 Broadway. 'Anders wordt het een saaie foto. Ik in mijn kantoor, dat kennen we nou wel'.''
Wat kan ik daar nog aan toevoegen?
Jenna Lyons, de topvrouw van modemerk J.Crew gaf een interview aan O vanwege de opening van haar eerste winkel in Frankrijk, in de Marais in Parijs om precies te zijn.
Dus ik zou gewoon zeggen: ga dat zien.
___

QUOTE: ,,Ik was 6 of 7 toen ik in Parijs voor het eerst voor een kiosk stond en de covers zag van Vogue en L'Officiel. Het was alsof er een nieuwe wereld voor me openging.''
CIJFERS: J.Crew heeft al 280 winkels wereldwijd, zet 2 miljard per jaar om, Jenna Lyons is 44 jaar oud en 1,80 meter lang, werd door Time in 2013 uitgeroepen tot één van de 100 meest invloedrijke personen en ze mocht 1 keer Michelle Obama kleden.
___

J.Crew
12 Rue Malher

Geen opmerkingen:

Een reactie posten