dinsdag 26 april 2011

Van Eend en veggi's naar 5 sterren-kat

Ik realiseerde me ineens dat ik wel eens de verkeerde indruk kan wekken!
Mijn vorige bijdrage ging over vegetariërs.
En die daarvoor ging over de 2CV!
Dus voor je nou denkt dat dit een hippieblog is van een gemankeerde '68-generatie-genoot, even aandacht voor het volgende:
Het Bristol Hôtel (5 sterren, de vaste stek van president Sarkozy) heeft iets leuks gedaan.
De conciërges houden een blog bij onder de titel 'Geheimen uit het Bristol'.
Nou, met die geheimen valt het wel mee, maar dankzij het blog weten we:
- dat er Paaseieren gezocht mochten worden in de tuin van het hotel
(Ja, ze schrijven over wat er in het hotel gebeurt)
- dat er in het Musée Marmottan een expositie is van de broers Raoul en Jean Duffy
(Ja, ze schrijven ook over wat er te doen is in Parijs)
- en dat de hotelkat Fa-Raon (foto) het liefst languit op een van de marmeren tafels ligt.
(Ja, die witte kat met blauwe ogen mag vrijuit door dit 5-sterren hotel lopen).
Kortom: soms valt er wel eens wat leuks te lezen op dat blog.
___

GOED: Gelukkig, net op tijd mijn imago gered. Pfff.
FOUT: Nooit meer twee "alternatieve" tips achter elkaar bloggen!
___

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen